ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفتم دوستت دارم

 گفتم دوستت دارم

ولی تو رفتی و حالا لحظه ها

بی تو آهسته و به سختی میگذرد

زمان کندتر از همیشه میگذرد

اما میگذرد نه مثل همیشه

نه مثل وقتی تو بودی

فقط میگذرد

بدون هیچ حادثه ای

بدون هیچ رویای

چون دیگر رویای ندارم

رویایی من تو بودی اما تو

به دنبال رویای خودت رفتی

گفتم تو رویای من هستی

پس با من بمان تو

سکوت کردی فقط سکوت

از تو بخاطر تو گذشتم

گذشتم تا تو به رویایت برسی

و من رویای خود را در گوشه ای

قلبم به حبس ابد محکوم کردم

تو رویای من بودی

و هستی اما رویایی دست نیافتنی

آرزویی محال

با خود گفتم در عشق یک نفر

باید قربانی شود تصمیم گرفتم

قربانی این ماجرا باشم

چون تو را بیش

از آن دوست می داشتم

که قربانی شوی

در این راه بی پایان

روزها میگذرد

و هر روز دلتنگتر از همیشه

با یادت شب را به صبح

و صبح را به شب می رسانم

وجودت شادی بخش

روح و جانم بود

در فراق تو به دلمرده ای

غمگین مبدل شدم

ای آرامش جانم برگرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 1:26 | |